SachaJuan



Har alltid varit nyfiken på märket SachaJuan men aldrig provat det.
Nu hade Lyko ett bra erbjudande. Shampoo, balsam och mousse
för 79 kronor:O Så jag slog till;) Såg inte förräns jag fått hem produkterna
att det var spf, men det spelar ingen roll. Jag använde dom igår och
jag gillar dom jättemycket. Mitt hår blev mjukt och lent och det luktade
väldigt gott. Alla shampoo och sånt brukar ju lukta fruktigt och det är ju
mumsigt men det var kul med nåt annorlunda. Svårt att förklara men
det luktade lite som sandalwood typ. Jag gillade lukten i alla fall. Så kul
när man hittar nåt som funkar. Andra fyndet som funkar:)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag som har fått för mig att d inte luktar så gott.. ska ge det en chans ;)

2011-09-13 @ 16:08:13
Postat av: Dee

Patricia: Det beror ju på. Smaken är som baken;) Du kanske inte gillar det jag gillar:)

2011-09-13 @ 18:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0