Old and decrepit



Inte kul att vara jag just nu;) Jag har ont i min hand, det har jag
haft i månader nu. Och min stukade fot gör fortfarande ont. Och igår
när jag tränade så gjorde jag illa min axel. Vet inte vad som hände men
ont gjorde det. Sen kändes det inte så mycket men ju längre dan gick, desto
mer ont gjorde det. Nu kan jag inte röra armen så bra. Eller jag kan, men
när jag lyfter den i en viss vinkel gör det så ont i axeln så jag skriker till :S
Och allt är på höger sida haha. Jag är hemma från jobbet, tänker vara hemma
hela veckan, känner att min kropp behöver vila upp sig ordentligt. Det hinner
den inte på två dagar under helgen. Känner mig som en gammal tant just
nu hihi, men det kunde vara värre;)

Kommentarer
Postat av: Kiqi

That makes two of us =) Låt oss gnälla ihop!! Kram och krya på dig stackare

2011-10-03 @ 16:43:41
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Dee

Kiqi: Lets! Tack och krya på dig du med:) Kram

2011-10-03 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0