Feeling blue

Jag mår inte alls bra nu för tiden, som ni kanske märkt
av mina mindre glada inlägg som kommer ibland. Hela
den här karusellen med Af och Blå vägen har fått mig att
känna mig deppig. Dom senaste veckorna har jag bara
velat sova och har ingen lust med nånting. Dom senaste
nätterna har jag haft svårt att sova också:( Jag har isolerat
mig lite. Förutom att jag satte på min glada mask och gick
på bröllopsfesten i helgen så har jag inte umgåtts med nån
förutom Jeffrey. Har stängt av min mobil. När jag mår dåligt
så kan jag få en spärr ibland som gör att jag inte klarar av
att prata med nån. Jag vill bara vara ifred. Jag är såå trött
på att sätta på mig min glada mask bara för att göra alla
andra nöjda. Trött på att tacka ja till allt och vara en nicke-
docka så att alla blir nöjda. Jag skulle ju få timanställning
varannan helg och på torsdagar på cafet jag praktiserar på,
det blev inget av det för att chefen på Blå vägen sa att dom
måste tänka på dom som redan är anställda innan dom anställer
fler (cafet är inom Blå vägens regi) Bullshit! Hon vill såklart inte
förlora pengarna hon tjänar på att ha mig utplacerad som slav..
jag menar praktikant. Hon är så jävla inkompetent den människan,
det är alla som jobbar där. Af och "coachningsföretagen" vet verkligen
hur dom ska bryta ner människor och få dom att känns sig totalt
värdelösa. Vilket jävla skämt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, jag lider med dig och förstår hur du känner dig - både vad gäller ditt mående, det här med att stänga av och samtidigt agera nickedocka och sen här det med att coachningsföretagen bryter ner människor... Jag önskar såååå att vi kunde få jobb och riktigt lön man kan leva på! Då kunde man ge dessa dårar fingret sen!!!

2011-05-31 @ 20:27:05
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men fy fan hur de behandlar människor! AF, FK, regeringen och arbetsmarknaden.. undrar om de förstår hur deras regler påverkar människor, man är ju mer än ett jobb samtidigt som jobbet är en stor del av den man är.. Hoppas verkligen att du mår bättre snart. Kram!!

2011-05-31 @ 22:52:05
URL: http://mittlillarosahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0