Dagens lista



Dagens humör:
 Trött som vanligt:( 
Dagens borde: Kommer inte på nåt (denial;)
Dagens frisyr: Tråkig hästsvans
Dagens smink: Foundation, bronzer, blush, mascara, läppglans
Dagens klädsel: Svarta jeans, blekgult linne, vit oversize tröja, svarta converse
Dagens favoritlåt:Drop the world med Lil Wayne
Dagens planer: Sitta och hänga framför datorn och tv:n
Dagens vill ha: Vad vill jag Inte ha? Hihi
Dagens längtan: Längtar efter det fina vädret som försvann:\
Dagens beroende: Socker, sitter och vräker i mig godis
Dagens tråkigaste: Möte med "Fraggelberget"
Helgens bästa: I helgen gjorde jag ingenting, nu i helgen ska vi på kryssning
Vet i och för sig inte hur det kommer bli, blir första kryssningen för mig:O
Helgens mest efterlängtade: Få umgås med mitt ♥ och goda vänner
Helgens pinsammaste: Gjorde som sagt inget i helgen men jag återkommer
om jag gör nåt pinsamt den här helgen;)
Dagens motto: This too shall pass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0