Volume Booster



Beställde det här läppbalsamet/plumpern från Style By Tyra.
Jag har provat säkert 6, 7 stycken olika plumpers. Allt från billiga
till dyra men mina läppar verkar vara immuna tråkigt nog:(
Tyra och några till hade fått bra resultat och med tanke på att
det var billigt så tänkte jag what the hell, jag provar. Men tyvärr
verkar mina läppar immuna även mot det här. Det sticker som fan
men mina läppar är fortfarande lika tunna. Bummer!
Om nån av er är intresserade att prova så finns det att beställa här.

Kommentarer
Postat av: Patricia

På mig funkar bara Too Faced lip injection :)



Mina vänner brukar också säga "tänk när ni gifter er da!" Hon hade redan planerat det också... typ! ushc mår så dåligt av att prata om sånt här med henne. Hon lägger i sig för mycket! Haha precis, orka visa upp sig.. inför massa folk man inte känner. Vi får se hur det går för dig och J ;) hehe!!!

2011-03-25 @ 16:49:19
URL: http://carlapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0