Bingo



Jag är inte nån som spelar direkt. Vare sig irl eller på nätet. Jag har ibland
funderat på att börja. Spelar man aldrig så har man ju aldrig nån chans att
vinna;) Nåt som man oftast förknippar med gamla tanter är ju bingo ,men
nu verkar det ju vara värsta industrin och det finns människor i alla åldrar
som spelar bingo. Den erfarenhet jag har av bingo är den enda gången jag
satt framför Bingolotto för hundra år sen. Inte riktigt min grej men jag kan
förstå att äldre och familjer tycker det är kul. Men nu finns det ju lite
"hippare" bingo. Och det kanske kan vara kul. Tanken på att gå in på
en dammig bingolokal med massa pensionärer kanske inte lockar så
mycket men nu kan man ju spela på nätet. Kanske ska jag prova min
lycka, kan ju behövas nu när jag ska betala tillbaka på skatten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0