Tandblekning



Jag tänkte prova den här tandblekningen. Inte säkert den funkar, det vore
väl för bra för att vara sant;) Men jag har hört bra recensioner om den så
vi får se. Jag skulle ju egentligen gått och gjort tandblekning som födelsedags-
present till mig själv, men jag fegade ur pga munskenorna. Jag har väldigt
känslig kräkreflex, höll på att kräkas senast jag röntgade tänderna hos tandis:(
Men jag tänkte om jag får sköta allt själv så kanske det går lättare. Yeah right!
Jag provade munskenorna och mådde jätteilla. Men jag klippte av dom lite
kortare hihi och då gick det bättre. Det jobbiga är att man ska ha dom inne
en timme:S Jag köpte ett duopaket så Jeffrey kan göra också, han har sagt
att han vill göra det. Men det vore ju bra om han slutade snusa först;) Sitter
med det för första gången nu så när jag använt det ett tag så gör jag en
recension. Måste i alla fall säga att Beconfindent har otroligt bra kundtjänst.
När jag skulle beställa så gick det inte och jag mailade dom. Dom svarade
direkt och sa att dom skulle kolla upp det. Tog inte lång tid förräns dom hörde
av sig och sa att dom upptäckt vad felet var. Dom skulle inte upptäckt det om
det inte vore för mig så dom skickade med en tandblekningspenna också:D
Än så länge kan jag inte rekommendera mer än deras kundtjänst eftersom
jag inte provat blekningen än, men jag återkommer:)


Kommentarer
Postat av: ginna

Fan ja testa the white one o de funka skitbra för mig, billigare också!

2011-06-15 @ 17:17:33
Postat av: Dee

Ginna: Jaså:) Jag hoppas den här funkar annars får jag väl prova the white one;)

2011-06-15 @ 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0