Mysig dag:)



Hade en helt underbart skön dag med pappa ute på landet:)
Vi satt på verandan hela dan och pratade. Jag tog en sväng
i skogen medans pappa lagade mat. Jag älskar verkligen skogen.
Mina föräldrar tog med mig ut i skogen redan som bebis så
jag är uppfödd med att spendera mycket tid i skogen. Det är
en så lugnande känsla tycker jag. Bara gå där i lugn och ro
och känna lukten av skog. Såå mysigt. Såg ett rådjur:) Sen
när jag kom tillbaka så åt vi god mat. Efter maten åt vi jordgubbar
med grädde och vaniljglass:9 Pappa har ett fågelbord på verandan
och vi satt och tittade på alla söta små fåglar som kom och åt.
Det kom en liten ekorre också och jag tyckte han tittade lite
längtansfullt på våra jordgubbar så jag la upp en på bordet.
Och han kom och luktade på den försiktigt efter ett tag, sen tog
han upp den i sina små tassar och smakade med sin lilla mun.
Sen var det som han sa; Jag tar med mig den här hem. Och så
kilade han upp i trädet igen. Haha så söt. Han kom och hämtade
en till sen. Måste åka ut snart igen och bara vara där ute. Love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0