Wedding nightmare;)



Drömde om bröllop inatt. Det var dags och jag hade inget klart typ.
Jo, jag hade klänningen men den måste jag valt i ett svagt ögonblick
för jag hatade den hihi. Ville inte alls ha den. Ringar hade inte köpts,
hade inte beställt tid för frisyr eller smink. Jag var så ledsen och
stressad så tiden gick och till slut var jag tvungen att fixa allt
själv jättesnabbt. Fick hjälp av en kompis att fixa till klänningen
så den blev lite bättre. Klippte av ärmarna. Jag ville ju ha bara
axlar men det fick jag inte. Sen helt plötsligt var den kort också,
och jag hade fel trosor så jag fick en ful pantyline haha. Vaknade
innan bröllopet började, och tur var väl det;) Det är mycket att
tänka på innan ett bröllop och det är bra att börja planera i tid.
Nu har vi inte bestämt datum än men det skadar inte att börja
kolla runt lite;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp bilder/video när han fria...?? Jag minns att du skrev att fanns

2011-12-14 @ 16:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0