Tråkigt besked

Fick veta nåt mindre roligt idag. Mamma ringde och
berättade att min ena kusin gått bort. Han var 48 år
och lämnar efter sig två barn. Vi var inte nära, har
inte träffat honom på många år men det är ändå
otroligt tråkigt att höra:( Jag tänker mest på min
moster, det är hennes andra son som hon förlorar nu.
För några år sen så dog min andra kusin, självmord.
Och nu det här, jag tror inte hon kommer återhämta
sig nånsin. Tänker på min kusin som är kvar, som nu
har förlorat två bröder. Tänker på Stefans barn som
nu förlorat sin pappa och även på min andra kusins
barn som nu kommer bli påminda om sin egen pappas
död. Ingen rolig tid för nån.

 


Kommentarer
Postat av: Mads

usch vad tråkigt :( tänker på Er...

2012-01-05 @ 23:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0