Bla bla

via ohsopictures

Börjar dagen med att vakna med en antydan till huvudvärk:(
Får hoppas det går över. Dricker my beloved coffee nu så det kanske
hjälper;) Ska till stan sen och julshoppa lite. Var iväg igår också men
behöver lite fler grejer. Blir väl mest till mig själv som vanligt haha. Men
älsklings julklapp är redan fixad, den kommer förhoppningsvis på posten
imorgon. Ska bara fixa lite småprylar till julstrumpan åt honom. Pappas
julklapp köpte jag igår, han ska få ett nyckelskåp för det behöver han.
Mamma bor ju inte i sthlm så henne tänkte jag ge ett snällhetsintyg härifrån.
Vi är båda dom största djurvännerna så jag tror hon kommer uppskatta det.
Klappar till mina gudsöner måste fixas också men det blir inte det lättaste för
dom vill ju ha bilar från filmen Bilar 2 och alla vill ju ha det så det är inte lätt
att få tag på dom populäraste:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0