En lista

Personfakta:

Namn:
Denise
Kön: Girly
Ålder: 26 *host host* ;)
Längd: 173,5
Smeknamn: Älskling, Skling, Baby
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Grå  med inslag av grönt

Har du någonsin...

Ätit sushi:
Yes, and I love it. Favorit:9
Stått på scen: Ja, när jag var yngre och dansade
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja, tyvärr
Klättrat i berg: Nej, men skulle vilja prova bara för att utmana min höjdskräck.
Sett vita huset: No

Antingen eller:

Kallt eller varmt:
VARMT
Spets eller satin: Spets
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: Regn
Rosor eller tusensköna: Rosor
Vår eller höst: Vår
Matte eller engelska: English baby;) Matte och jag är dödsfiender tyvärr

Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: Ja, Jeffrey♥
Bråkat med en kompis: Nej
Gråtit: Ja, nästan igår av frustration

Gillar du att:

Ge kramar: Love it:)
Ge massage: Nej, inte speciellt. Jeffrey brukar säga; Älskling du är sämst på
att massera. Haha, vi låter honom tro det så slipper jag;)
Gå promenader i regnet: Nej, verkligen inte.

Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: Inget speciellt vad jag kan komma ihåg
Svär du för mycket: Inte överdrivet mycket men sen helt plötsligt om jag
lackar ur så svär jag som en sjöman.
När duschade du senast: Nu ikväll  
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svartgråa mjukisbyxor
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen, lyssnar på fotbollsmatchen
som Jeffrey tittar på.


Vad är bredvid dig just nu: Mitt cv och personliga brev+almanacka
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Har inget skrivbord, har laptop
Vad var det sista du åt: En macka
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Jeffrey
Har du en lavalampa: Haha, nej men jag ville såå gärna ha en när jag var yngre
Hur är vädret just nu: Mörkt och regnigt
Vad gjorde du igår kväll: Glodde på Big brother sen stand up med Jeffrey
Vem pratade du sist med på telefon: Jeffrey
Vad gör dig glad: Mina pippisar♥
Vart skulle du vilja du åka: Thailand igen:) New york, Miami
Vill du ha barn: Jag är ju så jäkla rädd för att föda men I guess:S
Vad ska dom heta: Inget jag avslöjar nu;) Jättesvårt att komma på för den
delen, speciellt pojknamn.

Den som känner sig manad, gör gärna listan. Glöm inte att säga till mig bara;)

 


Kommentarer
Postat av: Patricia

den här snor jag!



visste inte att du var lång :) du blir väl 180 i klackar då? niiiceee

2011-04-06 @ 23:15:17
URL: http://carlapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0