Stressed



Flängt runt som en skållad råtta idag typ. Eller kanske inte, men
för mig så känns det som det. Först till AF för ett möte med min
arbetspsykolog, fick även träffa två andra Afhandläggare som
ville diskutera en arbetsplats med mig. Blev bestämt att jag skulle
på intervju på eftermiddagen. Mellan det klämde jag in lite hemligheter;)
Gick sådär, jag har så mycket nu så det är svårt att koncentrera sig
på allt. Kände av min magkatarr där ett tag:S
 
Efter jag var klar med det så mötte jag upp den ena handläggaren
och åkte till arbetsplatsen. Hon trodde typ att jag skulle vara
jättenervös och inte säga nånting men jag babblade på och skojade
och charmade chefen på jobbet. Hans fru hade bestämt med en annan
tjej som skulle komma och provjobba nästa vecka, han sa Va synd att
inte Du kom först. Men han skulle prata med sin fru och kanske får jag
komma in nån dag nästa vecka och prova. Afhandläggaren tyckte jag
gjorde jättebra ifrån mig och sa att hon såg hur chefen på stället verkligen
gillade mig. Så, det må inte vara min dröm att jobba på en lunchrestaurang
men om det betyder ett fast jobb, heltidsjobb så får man väl bita i det sura
äpplet I guess. Behöver ju inte jobba där hela livet liksom;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0