E.L.F beställningen



Häromdagen så kom ju grejerna från E.L.F som jag beställt.
En ansiktsprimer, ett läppstift och en cream eyeliner.
Jag har fått för mig att börja använda eyeliner, jag gör det
ibland men då med en kajalpenna. Jag har provat riktiga
eyeliners, både med "pennspets" och med pensel men jag
lyckas aldrig få det snyggt. Men med creamliner så var det
faktiskt enklare. Eyelinern kom med en liten pensel, det hade
jag missat så jag beställde en. Och jag tycker nog att den jag
beställde är bättre än den som kom till. Primern har jag provat
ett par gånger nu, både under flytande och mineralfoundation.
Vet inte riktigt, den kanske hjälper lite. En primer ska ju göra
så att underlaget, din hud, blir slätare och du får därmed en
finare yta på din foundation. Ska ju också hjälpa till att "fylla i"
fina linjer och rynkor. Som sagt, kanske gör den lite av det men
jag ska använda den ett par gånger till för att se. Läppstiftet, i
färgen Runway pink var helt ok. Är nästan likadant som Creme
de Nude från M.A.C. Jag använder det helst med ett läppglans
över. Men det känns inte torrt alls utan väldigt återfuktande.
All and all så är jag nöjd. E.L.F har ju väldigt bra priser. Med frakt
betalade jag 199 kronor och det kan man ju leva med right?;)

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah´s Mamma)

Alltid super trevligt med shopping :)

2010-10-23 @ 12:58:35
URL: http://www.thistakes.com
Postat av: Patricia

jag väntar på att de ska få in lite grejjer jag vill ha :) ska lätt beställa därifrån snart. Jag har läst i bloggar i att elfs läppstift är ganska torra :/

2010-10-23 @ 17:03:03
URL: http://carlapatriciaa.wordpress.com
Postat av: Dee

Fatima: It sure is:)



Patricia: Hmm, det kanske dom är efter ett tag på läppen men just när man sätter på så känns det bra. Ska prova med bara läppstiftet och ha det länge och se;)

2010-10-25 @ 14:05:18
URL: http://deelight.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0