Stay in bed



Skulle gärna stanna i sängen hela dan. Men har varit uppe och tagit
emot Shenker, som kom hit för att hämta vår tv. Den fick pixelfel,
massa med konstiga störningar i bilden:( Som tur är så är det två
års garanti om det är pixelfel. Nu får vi se hur lång tid det tar tills
den är lagad. Jag klarar mig ganska bra utan tv nu för tiden. Jag
följer inga serier och sitter mest vid datorn och surfar eller kollar
på film. Blir svårare för Jeffrey, han har ju fotbollsmatcher han vill
se;) Men han får väl gå hem till nån kompis och titta. Han ville köpa
en mindre tv men jag tycker det är onödigt. Först och främst så måste 
vi spara pengar till resan sen så behöver vi inte en tv till. Vi bråkar aldrig
om program. Vill han titta på en match så får han göra det. Jaja, det
löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0