Movie buff

   
Jag är inne i en period där jag slukar film
Dom senaste 4 månaderna ungefär så kollar
jag på film dagligen. Jag har haft skräckfilmsperiod,
tecknatperiod, svensk filmperiod. Komedi, action,
drama you name it. Jag gillar ju action väldigt mycket.
Explosioner, biljakter, snygga slagsmål och pang pang;)
En gammal klassiker för mig är Die Hard. Sen finns det
självklart nyare rullar som jag gillar. Men jag har en soft
spot för 80-talsfilmer måste jag erkänna. Tror jag relaterar
till barndomen när man var liten och problemfri haha.
Men visst är det mysigt att sitta och titta på E.T, The
Goonies
och Den oändliga historien:) Den sistnämnda
tittade jag på senast igår:D Jag är en allätare när det kommer
till film men jag har lite svårt för sega kärleksdraman måste
jag säga så det blir det inte så ofta. Skräckisar har jag nog sett
dom flesta, om ni inte är rädda för såna filmer måste ni kolla
upp Shelter, den var riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0