Orka vara senil



Idag när jag skulle till gymmet så tänkte jag cykla. Såg cykelnyckeln
på ena pallen i hallen. Perfekt tänkte jag och tog den. Två minuter senare
så står jag och ska låsa upp cykeln...och nyckeljäveln är borta. Och jag
har ingen aning om vart den är. Jag kommer inte ens ihåg vad jag gjorde
med den efter jag tog upp den. Jag har letat överallt men den är nowhere
to be found. Det är ju inte normalt, jag är liite för ung för att bli senil.
Palla vara jag.

Tog tunnelbanan till gymmet och där dödade jag mig själv idag:)
Körde riktigt hårt. Mina ben kändes som spaghetti efteråt. Kändes
jäkligt bra. Ska köra imorgon också. Just nu sitter jag i soffan och
slappar. Väntar tills Jeffrey kommer hem för ikväll har jag blivit
lovad en fotmassage, my favourite;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0