Klick klick



Mitt klickfinger har jobbat hårt den senaste tiden.
Jag har sprungit till mitt uthämtningsställe fem ggr
den senaste veckan. Nummer 1 var:


Aquolina Body Milk och Bath/Shower Foam Icing Sugar 
Fast den här gången köpte jag på Eleven.se

Köpte ännu ett set med Aquolina Icing Sugar
duschcreme och bodymilk. Luktar yummie.
Jeffrey blev helt kär i dom;) Köpte även
en duschcreme med lukt Cardamom seeds.
Alltså kardemumma:) Dom fyra andra sakerna
jag beställde kommer upp inom kort;)

 


Kommentarer
Postat av: Jaleh

jag har länge velat köpa den icing suger.. alla säger att den luktar skit gott! Är den värld att köpa?

2010-05-07 @ 18:34:55
Postat av: Dee

Jaleh: Allt beror ju på vad man gillar. Den luktar som glasyr, florsocker. Om du gillar riktigt söta lukter så är den här för dig:)

2010-05-07 @ 18:51:17
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Jaleh

då är den värt att köpa :D ska nog testa

2010-05-08 @ 14:55:21
URL: http://jalehamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0