In love



Jag måste bara få säga att jag är såå kär i min telefon;)
Den var inte så svår som jag trodde att förstå sig på.
Blev lite rädd att jag inte skulle fatta nånting efter att
Jeffrey sagt att han inte fattade nåt. Men jag fattade
faktiskt mer än honom;) Jeff säger att han aldrig sett
mig så förtjust i en mobil. Vi är som dom två största
nördarna och sitter med våra telefoner och leker med
dom. Laddar ner grejer och spelar och fjantar oss. Igår
kväll när vi lagt oss så låg vi och spelade Hangman
tillsammans haha. Fast det var mysigt och vi spenderade
ju tid med varann samtidigt;)

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

snygg phoone=)

2010-05-15 @ 02:44:30
URL: http://afrobelita.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe den där telefonen har min sambo med, han älskar den! :) Man kanske skulle skaffa en sån själv så jag kan spela spel med honom.... Han pillar mer på den är på mig nu haha! ;)



Kram på dig

2010-05-19 @ 13:22:14
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0