Watch



Ok, jag är tro det eller ej ingen klockmänniska heller haha,
vad är det med mig nu för tiden;) Jag har inte ägt en klocka
sen jag var typ 16. Men jag blev lite sugen när jag såg den
här vita klockan. Egentligen ville jag ha den från Tritoni men
det finns inte en chans att jag lägger 900 spänn på en klocka.
(ok, jag har lagt mer än så på klockor men det var presenter
till Jeffrey som älskar klockor och aldrig lämnar huset utan;) 
Så jag hittade den här från Friis&Company för 279 kronor.
Lite plastig är den, men äh kul med nåt nytt. Får se hur det känns
att använda den. Var tvungen att lämna in den eftersom jag
har så spinkiga handleder så jag har inte använt den än.
Finns att köpa på Frozza.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0