Onyttig



Hade tänkt att masa mig iväg till gymmet idag men motivationen jag
hade igår försvann nånstans för just nu har jag noll ork eller lust hihi
Jag måste verkligen börja röra mig igen och inte lata mig. Måste även
börja äta bra igen. Jag har den senaste veckan ätit 3 påsar chips, ja 3,
jag skojar inte*rodnar* Jag och chips alltså. Dom sålde tre påsar för 25
på Willys så jag kunde inte motstå att köpa det. Tänkte, det är ju skitbra
att ha några påsar hemma. Fast jag visste redan innan jag köpt dom att
jag säkert skulle äta upp dom på en vecka, och ja det gjorde jag Eller
jag har faktiskt en halv påse kvar men den äter jag säkert upp idag.
Har ätit upp ett helt glasspaket också plus massa chokladrutor som jag
bakat. Ni hör ju, det går inte att hålla på att svulla så där. Det är det
som är det värsta med att vara som jag, jag kan äta vad jag vill utan
att gå upp i vikt och fast jag inte tränat på ett bra tag så syns mina
magrutor fortfarande. Vad jag menar är att eftersom det inte syns så
blir det lättare att strunta i att träna och äta bra. Jag måste ju tänka
på mitt inre. Nu är mina värden bra men jag vill gärna hålla
dom bra i fortsättningen också. Och träna är ju jättebra för hälsan så
det finns ju liksom ingen ursäkt. Ska göra ett ryck här och tvinga mig
iväg till gymmet nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0