M.A.C



Härligt med solsken idag:) Im loving it!
Idag ska jag bege mig på foundationjakt. Jag har foundation
från Everyday Minerals och jag gillar verkligen den men man
beställer den via nätet och fastän man kan beställa små samples
så har jag inte riktigt lyckats hitta rätt färg. Så nu ska jag gå och
prova så att det blir rätt. Tror det får bli M.A.C, ska även försöka
hitta nåt fint nude läppstift där. Känns ju mindre kul att åka in till
stan utan foundation men men, mina utslag som jag fortfarande
har kvar by the way, är inte så framträdande just nu som tur är.
Har beställt ny tid hos hudläkaren förresten för jag vet inte vad
det är och lyckas inte bli av med dom heller:( Ska även köpa ny
dag och nattcreme men vet inte vilka det blir den här gången.
Provade Vichy förra gången och dom var väl helt ok men jag
gillade inte lukten så jag får se vad det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0