M.A.C me;)



Tillbaka från en liten tripp till stan. Köpte mig en vanilla latte och
satte mig i vårsolen, underbart:) Tog en liten promenix i Kungsträdgården
också. Och handlade mig lycklig/pank på M.A.C hihi. Fick hjälp av en
supertrevlig tjej. Jättevacker var hon också, skulle gärna haft hennes
hudfärg, kände mig som en albino brevid henne haha. Det blev en
Studio Sculpt foundation, ett Mineralized Skin Finish och ett läppstift
i färgen Creme cup. Jag är inte van vid flytande foundation men det
vänjer jag mig väl vid snart.

Kommentarer
Postat av: L

Jag älskar MAC! Bästa jag vet. Deras concealer och blush kickar allas ass.

2010-03-20 @ 15:54:38
URL: http://lifeylife.blogspot.com
Postat av: ELLINORAK

haha tack!!^^

2010-03-20 @ 22:39:41
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Dee

L: Ska prova deras concealer nästa gång då;)



Ellinorak: Youré welcome:)

2010-03-20 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0