Lördagen



Jag hade verkligen jättekul i lördags. Först var det 30-årsfest för Jeffreys
morbrors flickvän. Jeffrey var faktiskt inte med utan jag gick själv. Sara
(min svägerska) skulle ju med också men hon kom senare. Hade det varit
för ett halvår sen så skulle jag inte gått, definitivt inte själv i alla fall. Med tanke
på min sociala fobi. Men den har verkligen hållt sig borta det senaste halvåret:)
Och i lördags kände jag mig inte ens ett dugg nervös. Gick bara in och hälsade
på alla och minglade. Känns otroligt kul. I alla fall så åt vi massa gott och Mirvas
mamma hade gjort otroligt fina tårtor, hon borde bli konditor for real. Senare
så tog vi taxi in till stan, vi hade skitkul i taxin med hög musik och massa skratt.
Vi var 7 tjejer och en kille i en taxi, resten av killarna fick ta en egen taxi. Ali
åkte med oss för han är som en av tjejerna;) Väl vid hornstull strand så var
det megakön arvid men Mirvas man fixade in oss före kön. Jag är ingen jättestor
reaggefan direkt men den här dj:n var väldigt bra måste jag säga, han fick alla
på humör. So I was shakeing my booty;) Väl där så dök min svåger och svägerska
upp. Plus tre andra kompisar. Hela gänget kom ju ifrån varann, man umgicks i
små grupper och stötte på varann i mellan åt men det brukar ju bli så när man
går ut. Kul var det i alla fall. Vi var fem som skulle åt samma håll och en hade
bil med sig så det var skönt att kunna åka bil hem. Först stannade vi på Max och
åt lite och skrattade massor. Det är kul att gå ut men fan va skönt det är att
komma hem och tvätta av sminket, ta en dusch, sätta upp håret och sätta
på sig mjukisar;) Jag hade på mig lackleggings, rosa linne (Think Pinktema
på kalaset) ett annat lite lösare svart linne över och over the kneestövlar,
rockade min lugg med utsläppt hår. I looked pretty damn good haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0