Like day and night

3-action Day Treatment

3-action Night Cream

Köpte ny dag och nattcreme idag. Blev senaste från Lumene.
Det jag gillade är att dom innehåller 98% naturliga ingredienser.
Innehåller även renmjölk:O Haha. Jaja, får hoppas att dom är bra.
Tjejen på Kicks frågade hur gammal jag var för att veta vilken
creme jag skulle ha och hon tog sig en extra titt när jag svarade.
Oj, vilken fin hy du har, du har ju typ inga rynkor. Man tackar och
bugar sa jag;) Alltid kul att höra.

Update: Dom luktar allt annat än gott kan jag säga:(
Har en hint av härsken renmjölk eller mögliga strumpor
haha, men det försvinner ganska snabbt. Men bläää!
Ok, jag kanske överdriver men dom luktar suspekt;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0