Another monday



Sitter här i soffan och njuter av solen som lyser in genom fönstret:)
Ska hoppa in i duschen nu. Måste till banken och få ett utdrag på
mitt konto. Jag shoppade på nätet förra veckan och det blev nåt
knas så det drogs pengar men ingen beställning gjordes. Så därför
måste jag nu skicka utdraget till Payex. Fattar inte varför dom inte
bara tar kontakt med företaget så får dom ju veta att jag inte beställt
två ggr. Ska även lämna in en nyckel åt Jeffrey för han hinner
inte, det är andra gången den här nyckeln kopieras och inte funkar.
Senare ska jag möta upp min älskling efter han slutat jobbet och då
ska vi åka till hans föräldrar och äta lite och umgås:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0