Saw 6



Vi kollade på den igår kväll. Sawfilmerna är dom enda
skräckfilmer jag fått Jeff att titta på. Och det har funkat
ganska bra. Men igår blev det lite för mycket. Vi stängde
av filmen och tog a toiletbreak. Helt plötsligt ropar Jeff
och frågar; Vem stängde dörren? Jag var i sovrummet
men gick dit och sa; Dörren är ju öppen. Men den var
mer öppen innan svarar Jeff. Efter det gick han runt
och tände alla lampor (och jag menar Alla) i lägenheten
hihi. Det konstiga med mig är ju att jag blir aldrig rädd
för skräckisar, vilken det än är och även om jag är ensam.
Men vet ni när jag blir lite rädd? När jag tittar på program
som Spökhus eller Ghosthunters. När dom undersöker
hus och ställen där folk sett och hört saker. Sen får man
höra bandinspelningar med konstiga röster eller se video-
inspelningar med skumma saker på. Då blir jag lite chicken
faktiskt haha.

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Woooow du e PRECIIIS som jag shiiiit! hahaha blir aldrig rädd för skräckisar men såna grejer, haunted houses m.m och efterlyst faktiskt, sånt tycker jag e creepy =/

2010-01-09 @ 13:06:36
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Patricia

jag är inte rädd för skräckisar men ibland måste jag bara blunda(när det e FÖÖÖÖR läskigt lr creepy). Vill se saw 6, jag o killen älskar också saw filmerna hehe..



2010-01-10 @ 01:55:12
URL: http://stilettoqueen.blogg.se/
Postat av: Dee

Patricia: Ja, med Saw kan man ju bli lite äcklad ibland.

2010-01-10 @ 16:52:37
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0