New years



Jag på nyårsafton. Höll i Jeffreys glas också, såå törstig var jag inte;)
Jag hade fina lockar i början av kvällen men dom försvann:( Ska
lägga ut en bild på min outfit sen. Jag hade ett linne med paljetter,
lacktights och stövlar. Nyårsaftonen var verkligen skitkul. Vi firade
den hos Jeffreys tränare och kompis Janne. Hans flickvän plus några
till var där också. Vi spelade sällskapsspel och skrattade ihjäl oss.
Jag dricker ju vanligtvis inte med den här kvällen blev det några glas
bubbly och en breezer. Blev lite tipsy men jag vet när jag har fått tillräckligt.
Vi blev bjudna på jättegod mat, efterrätt och nattmat. All and all en väldigt
rolig kväll:)

Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Fan va naaajs d låter, kul å höra att u had a blast=)

2010-01-03 @ 21:59:53
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0