Utslag, bläää



Jag har alltid haft bra hy. Har typ nästan aldrig haft finnar,
inte ens i tonåren. Men nu har jag fått några irriterande utslag.
Har haft dom i en månad eller mer kanske och det värsta är
att dom sprider sig:( Dom kliar inte eller svider så det är kanske
inte eksem, fast det kanske inte behöver klia för att vara eksem?
Som tur är så kan jag ju sminka över det med concealer och foundation
men utan ser det ju inte roligt ut alls. Det började nedanför näsan ner
mot överläppen sen spred det sig till hakan och nu ner under öronen.
Undrar om det kan vara köldutslag eller nåt. Jobbigt är det i alla fall.
Provade att smörja på aloe vera men det hjälper inte. Nån annan
som har haft samma problem och har nåt tips på vad man kan göra?


Kommentarer
Postat av: L

Fukt I guess? Eller dom säger ju så om allt när det kommer till hyn. Hade förväntat mig att stråla nu gravid och allt men jag har fan inte haft så dålig hy som nu sen typ jag var 13-14. Inte okej.

2010-02-19 @ 19:26:59
URL: http://lifeylife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0