Bottoms up

Jeffrey har ett pulver som heter Omni cut fatburn.
Man blandar det med vatten för att dricka. Han tycker
det är svinäckligt, och alla han låtit smaka tycker det
är svinäckligt. Hur farligt kan det vara frågade jag.
Du ska få prova sa han. Så han mixade till det till mig.
Jag frågade vad jag får om jag dricker upp det. Han sa
100 spänn. Vad är det för snålerier sa jag. Släng in en
30 minuters fotmassage (jag ääälskar fotmassage) så
har du en deal sa jag . Du får dubbelt upp sa han då.
Så här i efterhand så var det dom mest lättförtjänade
100 kronor och dubbel fotmassage jag nånsin fixat;)
Smakade inte alls så äckligt faktiskt, kanske inte det
godaste jag druckit men jag har smakat värre. Ser
fram emot min låånga fotmassage:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0