X:mas for me



Jag är inte julens största fan direkt men det har ju sina
förklaringar. Alla som växt upp med en förälder med alkoholism
vet att just högtider är jobbiga. Men på senare år när jag blivit
vuxen så har jag jag börjat att tycka det är ganska mysigt med
jul. Jul för mig är julsånger, men inte svenska, dom har jag inte
mycket för utan jag håller mig till mina klassiska amerikanska
sånger. Helst med Bing Crosby, Nat King Cole, Frank Sinatra
och Dean Martin;) Massa tända ljus, lite julpynt, lite julmat, julmust
och glögg och Kalle Anka, det är jul för mig:) Ja, man kan tycka att
jag är för gammal för Kalles jul men det är då jag har som mest julkänsla.
Så jag skulle aldrig få för mig att missa det;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0