Update

Full rulle så jag har inte hunnit blogga.
Jobbat i veckan, igår hoppade jag in som
barnvakt till Jeffreys brorsdöttrar då deras
farmor blev sjuk och inte kunde hämta dom
Men det var mysigt, vi hade kul:) Sen idag hade
jag och Jeffrey mysig kvalitetstid då vi knappt
hunnit umgåtts i veckan. Sen fick vi besök och
sen fick Jeff stressa iväg en snabbis till sin avslutning
med laget. Nu ikväll ska gänget som ska åka till
Thailand samlas hemma hos det ena paret. Där ska
vi sitta och umgås och prata lite inför resan. Ska
bli kul, det enda tråkiga är att jag känner mig lite
trött och har en begynnande huvudvärk, men det
går väl över hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Patricia

lyckos! kan förstå att du längtar till Thailand :) jag vill också resa! var så nära men d blev aldrig av pga killens jobb =(

2010-12-18 @ 20:18:51
URL: http://carlapatriciaa.wordpress.com
Postat av: Dee

Patricia: Ja, va tråkigt att det inte blev av:(

2010-12-21 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0