Interview



La in ett inlägg igår om att jag skulle på intervju och sedan har
jag försökt tre gånger till men det har vägrat att komma upp på
bloggen. Anyways, jag var på intervju på Clarion Hotel idag.
Det var audition style. Jag kom in i ett rum där två personer satt
vid ett bord, jag fick sitta på en stol framför dom. Kändes som
jag var med i Idol haha. Var ganska nervös innan för man skulle
berätta om sig själv på tre minuter. Inte om vad man gjort utan
vem man var. Och det kan jag berätta på typ 30 sekunder;) Men
det gick bra för dom frågade medans också. Jag tycker jag gjorde
bra ifrån mig och tror jag kan ha en bra chans.

Kommentarer
Postat av: Lina

Supermodigt gjort, och kul att det gick bra! :)

Tycker sånt är oerhört svårt, men bra att dom frågade under tiden - 3 minuter känns ju annars som en evighet...



Håller tummarna för att du får jobbet! :)

2010-12-08 @ 07:56:15
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Ja, det kändes jättebra efter jag gjort det. Ville gå därifrån ett tag medans jag väntade hihi. Eller hur? 3 minuter är ju jättelänge:/ Tack:)

2010-12-08 @ 15:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0