Crazy day



Så här har jag suttit mest hela dan. Skulle skicka iväg leveranser
idag och trodde allt skulle flyta på. No such luck! Jag fick klart alla
ordrar, gick in DHL och skrev ut alla papper, ringde DHL och bokade
transport. På eftermiddagen ringer lastbilschauffören och säger att
han inte kan hämta för dom håller på med ett vägbygge utanför oss
och kan inte komma förbi. Men suck! Då får jag knata ut till killarna
som jobbar på vägbygget och fråga när det går att köra. Dom skulle
lägga på nån grej så det var fritt fram om ett litet tag. Sen tillbaka
in och ringa DHL och boka in dom till imorgon (för chauffören hade
inte tid att komma tillbaka idag) Sen fick jag ringa runt till alla kunder
som jag lovat att deras ordrar skulle gått idag. Men alla var förstående
så det var lugnt. Nu måste jag till jobbet imorgon. Hade inte tänkt åka
in i morgon utan bara ha telefonen omkopplad och svara på samtal.
Men nu måste jag åka in. Har två ärenden jag måste hinna med imorgon
så jag får starta tidigt och fara runt som en vante. Ska försöka hinna
med en leverans till ett företag nära mig också plus att jag ska ta med
mig varor från dom också. Vet inte hur jag ska få ihop allt men inget är
omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt right?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0