Utmanad:)

Blev utmanad av Lina:)
Utmaningen går ut på att man ska lista saker
man är bra på. Here it goes:



* Jag är bra på språk
* Jag är bra på att stava
* Jag är väldigt omtänksam
* Jag är en bra lyssnare
* Jag är bra på att skriva dikter och annat tjafs
* Jag gör goda fläskotletter med en grymt delicious brunsås
* Jag är en jättebra matte åt Pookie och Daisy
* Jag är bra på att dansa
* Jag är bra på att hålla ordning
* Jag är bra på att komma på massa saker jag är dålig på
Men det ska jag sluta med;)




Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, den sista gillar jag! :D

2009-09-22 @ 21:39:48
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Hihi;)

2009-10-04 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0