Recension av Tresemmé


Köpte ju shampoo, balsam och inpackning i det nya märket Tresemmé för
ett tag sen. Nu har jag ju hunnit använda det ett tag. Och jag kan inte säga
annat än att jag är jättenöjd:) Jag har provat massa olika vanliga shampoo
och balsam och ingen förändring på håret. Jag köpte lite dyrare shampoo
och balsam från Loreál Professional, ingen förändring. Håret kändes alltid
lika tråkigt. Lite torrt och livlöst. Började tro att det berodde på vattnet. Det
kan ju skilja på vart man bor om man har "hårt" eller "mjukt" vatten.
Men sen jag började använda Tresemmé så känns håret lent och livfullt
och är glansigare:) Så jag kan definitivt rekommendera det här märket.
89 kronor för 900 ml, det är ju verkligen billigt. Inpackningen får du betala
89 kronor för 500 ml men det är fortfarande billigt.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

ja det hjälper inte med barnplåtarna om man är spänd! röntgen är väldigt smidig, du sätter hakan på en platta och sen går den runt ditt huvud-and voila så är det klart=)

2009-09-22 @ 20:28:09
URL: http://jeeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0