Blodgivare



Riktigt så glad såg inte Jag ut. Men jag gjorde det:)
Jag har alltid trott att man ska bli yr och svimma av typ
men det gjorde jag inte för även om det ser ut som dom
tar mycket så är det ju inte det. Lite matt blev jag men inget
mer. Däremot var jag inte beredd på hur grov nålen var.
God damn! Som tur var så såg jag inte det förräns den var
inne. Men det kändes ju lite, både när den gick in och när dom
tog ut den. Blev lite skrämd av sizen så nu är jag inte jättesugen
på att gå fler gånger. Men det är ju en väldigt bra insats man gör
så det är bara bita ihop;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker det är jättebra gjort av dig! :)

Jag får tydligen inte ge blod eftersom jag är magsäcksopererad, iaf enligt ryktet - tydligen kan vi lätt få blodbrist så vi behöver allt själva. Hrmmmm. Jag får göra andra goda gärningar istället! :)

2009-09-30 @ 06:33:56
URL: http://linasliv.blogg.se/
Postat av: Patricia

Nu blir jag inspirerad.. fast sist då jag skulle ta blodprov så svimmade jag, så knäppt...

2009-10-01 @ 17:17:53
Postat av: Sandra

Jag ska lämna blod nästa vecka. Gjorde det för ca 3 år sedan när jag bodde i Sundsvall och kände att det var dags nu igen. Vi ger så många blodtransfusioner på jobbet så jag ser ju varje dag hur mycket som behövs!

2009-10-01 @ 21:13:33
URL: http://mittegetliv.blogg.se/
Postat av: Dee

Lina: Tack, ja det är en god gärning faktiskt:) Ja, du får göra annat gott istället;)



Patricia: Hmm, då är det nog ingen bra ide att du lämnar blod hihi. Stackare.



Sandra: Ja, man måste ju tänka lite längre. Man vill ju själv gärna att det ska finnas om man behöver, så om flera vågar sig iväg så kan vi slippa problemet att stå utan blod om det behövs.

2009-10-03 @ 12:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0