Spooky;)


Typ i mitten av bakhuvudet, en aning till vänster.

Ska passa på att skrämmas lite så här på Halloween.
Jag pratade ju om spöket här hemma häromdan.
Vet inte om ni tänkte på ena bilden på mitt hår, där
kan man faktiskt se en orb. Ooohh, spooky;) Blev
ni rädda nu? Hihi.

Orbs är en slags ljusklot. De är den vanligaste
spökrelaterade anomalin som fångas på film. De
varierar i ljusstyrka, färg och storlek, kan vara
nästan helt transparenta eller så gott som solida.
De kan hovra på ett ställe eller flyga runt med
blixtens hastighet i ett oregelbundet mönster.






Kommentarer
Postat av: Mariiah*

creeepy, jag tror till 100 % på sånt eftersom jag har varit med om att det "spökat" i mitt o mina vänner hus när vi bodde i norge, där fick vi med polygeister eller vad det heter på film + en massa andra äckliga upplevelser så... hatar sånt, men spooky it is ;)

2009-11-02 @ 00:28:11
URL: http://extralightchocolte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0