Hungry insomniac



Kan inte sova. Och jag blev såå sugen på lövbiffen
och senapskokta potatisen i kylen så jag var tvungen
att gå upp och äta det. Jag brukar inte äta mat mitt
i natten, bara mackor men jag kunde inte motstå
suget. Nu hoppas jag bara att jag kan somna snart
också.

Update: Nu var jag inne på Sidneys blogg och läste
ett inlägg om pizza med glass och chokladsås och jag
kunde helt ärligt tänka mig att testa det haha. Och sen
började jag tänka att det vore gott med chips och glass.
Im weird;) Nu ska jag försöka sova innan jag äter nåt mer.


Kommentarer
Postat av: Sidney The Singer

Asså fyfaan va GOTT me lövbiff! Du, jag hade inte heller bangat på att smaka den pizzan hehe.. man måste ju testa =) :P

2009-10-29 @ 01:38:39
URL: http://sidneey.blogg.se/
Postat av: Dee

Sidney The Singer: Haha, eller hur;)

2009-10-29 @ 01:42:06
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0