Cozy

Självklart var det inte så här många kockar som lallade runt;)

Blev ingen fika utan både Linda och jag var hungriga så vi slank in
Vapiano och åt en god kantarellpasta. Det var första gången där
för mig och jag gillade det. Trevlig atmosfär och god mat. Inte så dyrt
heller. Vi kom precis innan rusningen så det var bra. Efter maten strosade
vi runt i gamla stan och fönstershoppade. Hade varit ännu trevligare om
inte Lindas man hade ringt och stressat men så är det ju jämt. Gav Linda
hennes försenade födelsedagspresent också. Hon blev jätteglad:)

Clean Warm Cotton Bodylotion



Kommentarer
Postat av: Martina

haha ojdå. nee ingen hitt. de finns folk i min klass som ser misshandlade ut pga av alla blåmärken haha

2009-10-09 @ 11:31:18
URL: http://martina86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0