Prylar gone wild



Jeffrey försov sig idag. Det var tur att jag vaknade annars vet man inte hur
sen han skulle blivit. Jag vaknade av att det var lite för ljust ute och frågade
Jeff hur mycket klockan var. Då hade hans mobil tydligen stängt av sig själv.
Han har den nya Sony Ericsson Satio, så bra funkar den tydligen. Jag ligger på
soffan nu och tänkte kolla på nån film men nu bråkar Jeffs dator och vill inte spela
upp nåt. Min dator funkar just fine. Vad är det med hans prylar idag egentligen?
Har startat om den nu och ska se om det funkar bättre.

Kommentarer
Postat av: Daniel

åååh lika trött som jag!

2009-11-25 @ 14:34:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0