Boo fucking hoo



Har inte orkat blogga för det händer i alla fall inget spännande
i mitt innehållslösa liv;) Igår var jag på ett konstigt mood. Måste
vara nån slags efterpms eller nåt. Jag kände mig lite nere igår
men sen när jag råkade göra ett fel när jag gjorde chakery så
började jag böla:S Snacka om känslig. Jeffrey sa; Det var väl
ingen fara, inget att bli ledsen över, det går att äta ändå ju. Men
jag bara fortsatte böla. Satt i mörkret i klädkammaren ett tag
(sitter i sen jag var liten att jag tar min tillflykt dit när jag är ledsen)
Efter ett tag tände jag och började organisera Jeffreys alla miljoner
skor. Det var ju var ju bra att det blev nåt bra gjort också. Orka
vara kvinna ibland alltså. Idag har vi storhandlat och nu är det
fotboll för Jeff och Wole och jag sitter väl här framför datorn som
vanligt. Suck!


Kommentarer
Postat av: Mariiah*

Finns inget som heter innehållslöst liv, alla har ett innehållsfullt liv, och jag gillar ditt! ( försökte skriva det på ett fint sätt, hoppas du fattar :D)

Haft en fin helg annars ?

2009-11-14 @ 23:34:10
URL: http://extralightchocolate.blogg.se/
Postat av: Linda

Mitt liv rann också iväg. Det komm inte tillbaka med posten om man säger så... Tar du inte tag i det gör ingen annan det. Ditt liv är bara ditt. Ditt ansvar är ditt.

Tips. Börja med ett enkelt chema för de närmasste dagarna. Strunntsaker som; gå en prommis 1 timme. Gå till biblan 1 timme. Gå och simma/träna en dag.

Träff med kompis/väninna.

När fotbollen tar över teve, befria dig från datorn och ta en liten prommis. Hitta på att du ska köpa mjölk eller nåt annat dumt. Bara att komma ut brukar hjälpa.

Arbetslös? Vad finns det för kurser på komvux?

Det är väl bra att sortera skor men att sortera sitt liv är viktigare. Lycka till!

Kram från Linda

2009-11-15 @ 15:44:02
Postat av: Jamila

jag har ätit gambiansk mat förut och älskar den där såsen med jordnötssmör, men vet inte om det är den som heter chakery? Om det är den, snälla snälla lär mig hur man tilllagar den. Jag vet hur noga afrikaner är med mat tillagning, Det är värsta processen och allt ska kokas separat med olika kryddor för att i slutändan hamna i samma feta kastrull ju!

2009-11-18 @ 11:59:01
URL: http://jamilaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0