Bike ride



Jag tog en cykeltur idag. And damn near killed myself!
Nej, jag höll inte på att bli påkörd eller köra ner i nåt dike.
Jag cyklade uppför en backe. Och det skulle jag aldrig
gjort. Jag kan vara stark muskelmässigt men min kondis
har aldrig varit den bästa. När jag tränat så har jag aldrig
kört så mycket kondition eftersom jag inte behöver gå
ner i vikt och främst för att det är så tråkigt;) Men damn,
jag får jobba på kondisen. Några minuter efter jag kommit
uppför backen kände jag mig en aning andfådd. Fem minuter
senare kände jag mig smått döende. Det gjorde ont i bröstet,
jag var illamående och helt slut. Var tvungen att ställa mig och
vila ett tag. Kände mig lite svimfärdig och allmänt blä. Efter
ett par timmar kände jag fortfarande av det. Känner mig som
en 85-årig tant. Pinsamt.


Kommentarer
Postat av: Patricia

usch jag förstår dig, jag måste få bättre kondis! det är sjukt hur min kropp mår egentligen.. det gör ont varje gång jag böjer mig, där står jag som en gammal tant som klagar över allt som gör ont!

2009-05-07 @ 22:04:26
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: Dee

Patricia: Jaa, det är skandal. Vi får skärpa oss!

2009-05-09 @ 13:42:36
Postat av: Victoria

Sådär kände jag senast jag cyklade, och det var inte ens i en backe. Har verkligen sämst kondis!

2009-05-10 @ 18:51:43
URL: http://victoria.blogg.se/
Postat av: Dee

Victoria: Hihi, yay nån som är värre än jag;) Skärpning på dig också

2009-05-11 @ 10:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0