Ballongmage:(

 

Det är fan inte normalt att få sån här mage om man
inte är gravid. Men jag får tyvärr det. Det är helt sjukt
hur spänd den kan bli. Jag har funderat på om det
kan vara IBS men jag har nästan aldrig ont i magen
utan den blir bara spänd. Det är så irriterande. Jag
har perioder när den blir så här. Jag vet inte vad
jag ska ha på mig ifall magen blir spänd. För hur
kul är det att gå runt med värsta kalaskulan om
man inte är gravid:( Har försökt att hålla koll om
jag reagerar mot nåt speciellt men jag vet inte.
Mjölk är det inte i alla fall. Annars reagerar jag så
fort jag äter oavsett vad det är, ibland så är den spänd
innan jag ätit nåt ens. Men jag ska försöka dra ner
på sockret och börja röra mig mer och se om det
kan hjälpa. Otroligt irriterande är det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Erika

hihi, jag är likadan, när jag inte är gravid :) min mage sväller jämt

2009-05-05 @ 11:22:35
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0