Adidas



Här är grejerna från Adidas som min älskling köpte:)
Det var en tröja och ett par skor till men dom gav vi
bort till en kompis i 30-årspresent. Hur söt är min
älskling som väljer ut så mycket till mig? Han köpte
grejer till sig själv också såklart men tror inte han
köpte lika mycket. Det var värsta utförsäljningen
av Adidas på Hovet i helgen. Hela Hovet var fyllt typ.
Jag tror Jeff köpte typ 22 plagg inklusive skor. Och
för allt det betalade han...1900. Fattar ni vad billigt??
Tror dyraste plaggen kostade 250, skor kostade 150.
Helt sjukt. Det var hur mycket folk som helst där
men Jeff lyckades komma första dan när det inte
var så många som visste än. Lönar sig att ha en
kompis som jobbar på Adidas och kan ge inside
information i tid;)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vad billigt! undrar om det finns kvar något.. jag är ute efter träningskläder!

2009-05-12 @ 15:39:50
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: Dee

Patricia: Ingen aning faktiskt, kan vara värt att kolla kanske.

2009-05-12 @ 17:36:45
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0