Väska och undies

 



Var och lämnade tillbaka dom två tröjorna jag köpte
för dom satt inget bra på mig och det är ju synd att
dom bara ska hänga i garderoben. Så jag lämnade
tillbaka dom och köpte en ny väska istället hihi. Den
är cute och kommer passa bra till våren. Tycker den
hänger liite högt upp bara men det kanske bara är
jag som retar mig på det? Sen kunde jag inte motstå
att köpa ett likadant underklädesset fast i lila den här
gången;) En rättelse från förra gången ang. priset;
BH:n kostar 129 och trosorna 49. Billigt värre:)
Köpt på H&M. Väskan kostade 149 och finns på
Gina Tricot.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Ja jag är faktiskt väldigt säker på att pappa kommer bli bra :) Jag hoppas att min känsla är rätt iaf ;) En himla tur att dom upptäckt det så tidigt. Är ju tyvärr inte alla som har samma tur :(

2009-03-03 @ 20:51:42
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0