Tidy tuesday



Är ledig idag, eller ledig och ledig, finns inget jobb just nu.
Jobbade igår och ska inte jobba förräns på måndag igen.
It sucks men hela sverige står ju still i dom här tiderna. Jeff
slutade tidigt idag och har en lagkompis här, dom spelar
spel och är allmänt grabbiga;) Själv roar jag mig med att fixa
ordning i våran walk in closet. Tycker det låter så kul när man
säger så. För egentligen är det ju en klädkammare. Men visst
man kan gå in i den och den är ju större än en garderob så
det får väl bli en walk in closet. Men den är ju inte lika flådig
som den på bilden direkt haha.


Kommentarer
Postat av: jess

Vad jobbar du med efterssom du har lite och göra? de är samma här :( blä

2009-03-17 @ 15:35:44
URL: http://princessjess.blogg.se/
Postat av: Dee

Jess: Jag jobbar på ett företag som packar och säljer Första hjälpen och Idrottsskadeväskor. Vi har t.e.x Peab som kunder och där har dom ju varslat massor med folk och det byggs inte lika mycket. Därav mindre folk som behöver våra väskor. Synd att du inte får jobba mer, du är så grymt duktig. Hade jag råd skulle jag definitivt fixa mina naglar hos dig:)



2009-03-17 @ 15:50:07
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: makeupsex

sv: hmm allltså aa jag tror inte det ens finns en sån, sökte runt ganska mycket. så jävla typiskt småtjejer alltså, viill inte se ngn annan än de själva lyckas. men man får ta sådant som bloggare!

2009-03-17 @ 18:16:48
URL: http://makeupsex.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0