Söndag



Idag är jag inte riktigt på humör och trött är jag som vanligt.
Igår släckte vi ner på Earth hour. Känns som många struntade
i det. "Men Robinson är ju då" Det gick även i repris idag så
what´s the big deal  liksom? Nu sitter jag i soffan och slöar
och tittar på Mitt stora grekiska bröllop. Han träffar just nu
hennes familj och det påminner mig lite om när jag träffade
Jeffreys familj, hans familj och släkt är enorm. Själv är jag
ensambarn med liten släkt. Har flera mostrar och morbröder
och kusiner men dom bor inte här och det finns typ ingen
kontakt. Mor och farföräldrar är döda. Min farbror är en idiot.
Mamma har jag ingen kontakt med just nu. Så den enda jag
har är pappa. Tråkigt men sant:( Men det är inget att deppa
över, så är det bara. Jag har ju min egna lilla familj, Jeffrey,
Tweety och Pookie:) Plus att jag har Jeffs familj. Så det går
ingen nöd på mig.

Kommentarer
Postat av: Dena

Mer om styling uppdrag finns att se nu :)

2009-03-29 @ 15:39:53
URL: http://denaz.se
Postat av: Patricia

Hehe du har ju din mini familj nu :) jag har inte många släktingar här faktiskt, typ inga, bara mina stora familj, päron & 5 syskon, d räcker..

2009-03-29 @ 19:12:30
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0