Sad



Känner mig ledsen. En kompis till Jeffrey var här och käkade
middag med oss. Han frågade om min arbetssituation(som
han typ alltid gör) Vi kom in på att jag inte har mycket jobb just
nu och han frågade om jag söker andra jobb och vilka. Han
har precis börjat jobba på arbetsförmedlingen, men han är
alltid nyfiken och frågvis så det har inget med saken att göra.
Jag har alltid varit lite undfallande i mina svar för jag har inte
orkat att redogöra för honom om alla mina problem. Men nu
så berättade jag att det är svårt eftersom jag lider av social fobi.
Men han sa att det man måste göra är ju att utsätta sig för det
man tycker är obehagligt. Men dööh, ja jag vet men det är ju
det som är det svåra när man har social fobi. Jeffrey joinade
diskussionen och tyckte likadant. Det kändes jobbigt för det
kändes som dom gaddade ihop sig mot mig. Vilket dom
absolut inte gjorde utan sa bara vad dom tyckte och ville
försöka hjälpa till. Men jag känner mig bara ledsen och
misslyckad nu:( Det är det som är så jobbigt med social
fobi för oftast är vi som har det perfektionister och ställer
höga krav på oss själva och tror att alla andra dömer oss.
Om jag bara kunde bli av med min sociala fobi och bli en
normal människa. Är så trött på den här skiten.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vad jobbigt, de föstår nog inte dig till 100. Läste nånstans att hypnos hjälper de som har social fobi. Förr lr senare krm du hitta 1 jobb som passar dig perfekt, jag kan känna mig "misslyckad" ibland också, har bara haft 1 riktigt heltidsjobb, sen har det varit deltid & extra jämt :(



kram

2009-03-20 @ 14:37:20
URL: http://fuckmeheels.blogg.se/
Postat av: Dee

Patricia: Nej, det är inte så lätt att förstå om man själv inte har erfarenhet tyvärr. Jag har ju ett perfekt jobb men det är ju bara deltid:( Ja, men deltid och extra är ju bättre än inget alls:)

2009-03-21 @ 10:51:54
URL: http://deelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0