Vår

PinUp52.jpg wig pin up girl image by gurlfrankie_07

Idag var det första riktiga vårdagen tycker jag. Helt underbart:)
Snäääälla våren, stanna nu. Om snön och kylan kommer tillbaka
så dör jag. Jag är inte gjord för mörker och kyla. Jag måste ha sol
och värme för att må bra. Linda och jag, the shopaholics, tog en
runda i stan idag. Käkade asiatiskt på söder. Linda köpte två
t-shirts och jag köpte inget. Men det gör jag ju sällan när nån
annan är med;) Efter vi hade skiljts åt köpte jag en topp och
ett par örhängen. Knasig jag är haha. Nåt annan som var ännu
knasigare än jag är den tjejen som bara trampade in i provrummet
Linda stod i och frågade om det var ok om dom delade. Linda
provade en bikini och den här andra bruden tar av sig naken och
ska prova en hon med. Hade det varit jag så hade jag sagt; Nej, det
är definitivt INTE ok! Sen hade jag kastat ut henne. Fräcka människor
det finns alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0